Phụ trách bộ môn Marketing
Email: nguyenthihong@tdtu.edu.vn
Văn phòng làm việc: B101
-
Accordion content 2.
- Tổng quan
-
Họ tên Nguyễn Thị Hồng Đơn vị Bộ môn Marketing Loại hình hợp đồng Cơ hữu Email nguyenthihong@tdtu.edu.vn e-portfolio -
- Qúa trình công tác
-
Học vị Thạc sỹ - Ngành Global Business, Trường Chinese Culture University, 2016 Hàn lâm Đại học Tôn Đức Thắng, Giảng viên, 2016-Nay Thực tiễn Công ty cổ phần ATZ Life, Nhân viên kinh doanh, 2013-2014 - Lĩnh vực nghiên cứu
-
Service Quality
Consumer Behaviors
Green Marketing
- Công trình nghiên cứu
-
Nghiên cứu khoa học:
- Duc Nha Le, Hong Thi Nguyen, Phuc Hoang Truong (June, 2020). Port logistics service quality and customer satisfaction: Empirical evidence from Vietnam, Volume 36, Issue 2, June 2020, Pages 89-103.
- Hong Thi Nguyen (2018). E-commerce adoption in developing countries: an empirical evidence from Vietnam, The 5th International Conference on Finance and Economics, ICFE 2018, Vietnam.
- Hong Thi Nguyen (2017). The Influence of Attitude, Control On Availability, Subjective Norm and Green Trust On Young Vietnamese Consumers’ Organic Cosmetic Purchase Intention, The 4th International Conference on Finance and Economics, ICFE 2017, Vietnam.
- Hong Thi Nguyen (2017). Factors affecting the quality of general information websites for young generation, case in Vietnam, International conference: Finance and performance of firms in science, education and practice; 2017; Tomas Bata University in Zlin, Czech Republic. Hong Thi Nguyen (2016).
- Factors affecting the success of information sites for young generation, case in Vietnam, The 12th international conference on knowledge - based economy and global management - Southern Taiwan University of Science and technology, Taiwan.
- Hong Thi Nguyen (2016). The effects of work group characteristics on working effectiveness in the construction industry, The 3rd International Conference on Finance and Economics, ICFE 2016, Vietnam.
- Hong Thi Nguyen (2015). The influence of attitude toward ecological Fashion, green trust, perceived behavioural and self enhancement on young Vietnamese consumers' ecological purchase intention, The 2nd International Conference on Finance and Economics, ICFE 2015, Vietnam.
- Hong Nguyen, Ly Pham (November, 2015). The influence of tourism motivation to foreign tourist's intention to engage in Vietnam eco-tourism, 3rd World Tourism Conference 17th International Joint World Cultural Tourism Conference.
Sách và tài liệu khác - Hướng dẫn khoa học
-
Đại học - Trần Thị Thanh Thao, Tác động của Marketing trên mạng xã hội đến ý định mua sắm trực tuyến của thế hệ Z tại Việt Nam, 01/2021 – 03/2021.
- Đoàn Thị Diễm My, Thái độ và ý định mua sắm của người tiêu dùng trẻ đối với sản phẩm có bao bì thân thiện với môi trường tại Tp. HCM, 11/2019 – 03/2020.
- Hợp tác khoa học và phát triển
-
Quỹ tài trợ Khen thưởng và thành tựu Hợp tác doanh nghiệp - Môn học phụ trách
-
704024/701022 Nguyên lý Marketing 704005 Marketing dịch vụ